Reklama do kąta, czyli psychologia reklamy
Święta akwizycja
- Szczegóły
- Utworzono: 21 maja 2013
- Jarosław Świątek
Prawdopodobnie od samego zarania dziejów reklamy w celu zwiększenia rozpoznawalności marki i sprzedaży, a także oczywiście budowania jej wizerunku, wykorzystuje się postaci znane i lubiane. W dobie współczesności mianem „celebrytów” określane. Nie inaczej dzieje się w A.D. 2013. BZ WBK wykorzystuje Chucka Norrisa i Pelego, Play m.in.: Kubę Wojewódzkiego, Krzysztofa Hołowczyca czy Marcina Prokopa, Netia – Tomasza Kota, a Eurobank sięgnął po Piotra Adamczyka.
Na szybko o tym, co na chłodno
- Szczegóły
- Utworzono: 21 maja 2013
- Jarosław Świątek
W klimatach górskich jest coś, co sprzyja kontemplacji. Gdy człowiek znajduje się w górach, to z przyjemnością zdobywa kolejne szczyty swoich możliwości, żeby podziwiać rozprzestrzeniającą się panoramę nieujarzmionej natury. Sam pobyt w górach, i to wcale nie na szczycie, wyzwala swoistego rodzaju błogostan, którego lepiej żeby nikt nie zakłócał.
Nie krzycz na mnie!
- Szczegóły
- Utworzono: 21 maja 2013
- Jarosław Świątek
Irytacja to stan, który osiągnąć jest stosunkowo łatwo. Wystarczy, że coś nie idzie po naszej myśli. A to krawat nie chce się dać zawiązać tak jak chcemy, a to ociekający gęstym sosem czosnkowym gyros, zawinięty w pyszną tubę, wymyka się ukradkiem tuż sprzed naszych ust i ląduje na kolanach.
Kocie, za dużo godocie
- Szczegóły
- Utworzono: 21 maja 2013
- Jarosław Świątek
Tomasz Kot już od jakiegoś czasu jest twarzą Netii. Akurat za tę konsekwencję firmie należą się słowa uznania. Obecnie w polskiej reklamie panuje pewna choroba. Owa choroba polega na kompulsywnym zatrudnianiu celebrytów na „pędzika”. Ledwie jeden zdąży się przyjąć, a tu już pora na kolejnego. I tak w koło Macieju.