Psychologiczne mechanizmy reklamy
- Szczegóły
- Utworzono: 30 sierpnia 2006
- Jarosław Świątek
Dariusz Doliński w sposób bardzo ciekawy a zarazem posługujący się dobrym humorem, przedstawił podejście do reklamy ze strony psychologa społecznego, który zajmuje się technikami wpływu społecznego już od wielu lat.
Psychologia reklamy stanowi lekkie i przystępne dzieło, które uzupełnia wiedzę dotyczącą reklamy o podejście psychologiczne.
Autor pisał tą książkę w ten sposób, żeby ludzie, którzy na codzień nie wiele mają współnego z psychologią, mogli wszystko zrozumieć i zapamiętać.
Myślę, że sztuka ta udała się znakomicie, a samą książkę można pod względem bogactwa treści czy stylu i formy porównać do bestsellera Roberta Cialdiniego, dotyczącego wywierania wpływu na ludzi.
Dariusz Doliński - „Psychologiczne mechanizmy reklamy” - Zobacz w księgarni...