Menu

Psychologiczne mechanizmy reklamy

Psychologiczne mechanizmy reklamyDariusz Doliński w sposób bardzo ciekawy a zarazem posługujący się dobrym humorem, przedstawił podejście do reklamy ze strony psychologa społecznego, który zajmuje się technikami wpływu społecznego już od wielu lat.

Psychologia reklamy stanowi lekkie i przystępne dzieło, które uzupełnia wiedzę dotyczącą reklamy o podejście psychologiczne.

Autor pisał tą książkę w ten sposób, żeby ludzie, którzy na codzień nie wiele mają współnego z psychologią, mogli wszystko zrozumieć i zapamiętać.

Myślę, że sztuka ta udała się znakomicie, a samą książkę można pod względem bogactwa treści czy stylu i formy porównać do bestsellera Roberta Cialdiniego, dotyczącego wywierania wpływu na ludzi.


Dariusz Doliński - „Psychologiczne mechanizmy reklamy” - Zobacz w księgarni...

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Tagi


Powered by Easytagcloud v2.1

Newsletter

Bądź na bieżąco!

Znajdź nas na Facebooku