Ukryta moc reklamy
- Szczegóły
- Utworzono: 25 lipca 2006
- Jarosław Świątek

Książka ta jest obowiązkową lekturą dla osób, które zajmują się na codzień reklamą i marketingiem.
Pokazuje ona zupełnie nowe podejście do reklamy, poparte najnowszymi badaniami psychologów i neurobiologów, łamiąc dotychczasowe poglądy na to, jak powinna wyglądać skuteczna reklama.
Czytelnik znajdzie w niej najnowszą i solidną wiedzę psychologiczną i biologiczną przedstawioną w sposób przystępny i intrygujący.
Okazuje się, że coraz większą rolę na rynku marketingowym zaczynają odgrywać teorie psychologiczne, a to powoduje że tego typu pozycje stanowić będą niebawem swoisty przewodnik po świecie projektowania reklam i nie zaglądanie do niego będzie wiązało się z czystą ignorancją i pozostawaniem daleko w tyle peletonu.
R. Heath, „Ukryta moc reklamy. Co tak naprawde wpływa na wybór marki?” - Zobacz w ksiągarni...