Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. Wydanie 2009
- Szczegóły
- Utworzono: 29 listopada 2009
- Jarosław Świątek
Oto najnowsze wydanie książki, która już przed wieloma laty stała się światowym bestsellerem.
Książka ta znana jest licznym środowiskom naukowym, sprzedażowym i brandingowym. Robert Cialdini opisuje w niej sześć reguł wpływu społecznego i pokazuje liczne przykłady ich zastosowania w praktyce jak i dowody wywodzące się z badań.
Siłą tej książki jest jednak to, że Cialdini bardzo często najpierw obserwował techników wpływu, a następnie formułował swoje prawa i wnioski, które dodatkowo później badał lub odnosił do już istniejących mechanizmów teoretycznych stworzonych na podstawie doświadczeń empirycznych przez psychologów.
Nowa edycja książki zaopatrzona jest dodatkowo w płytę CD z wystąpieniem światowego guru wpływu społecznego. W najnowszej odsłonie książki dodane zostały najnowsze badania z dziedziny wpływu społecznego, które uzupełniają i niemalże w pełni wyczerpują jej tematykę.
Robert Cialdini - Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka. - Zobacz na stronach Wydawnictwa GWP